Меню
Кошик

Повернення товарів, придбаних у компанії ELEGANTE здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту покупки за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Звертаємо увагу, що більшість товарів (виробів) не підлягає поверненню та обміну у зв’язку з їх індивідуальністю та унікальністю. Детальну консультацію щодо повернення можна отримати безпосередньо у менеджерів наших салонів.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

За законодавством України є умови, за яких покупець може здійснити повернення або обмін купленого ним товару:
 1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.
 2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця та не виготовлявся «на замовлення» покупця за індивідуальними параметрами.
 
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з іншихпричин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів з наступного дня після купівлі, плюс термін виготовлення аналогічного товару, якщо його немає.

Обмін товару належної якості здійснюєься:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • якщо наявні усіх споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • за наявності розрахункового документу, виданого споживачеві разом із проданим товаром.

Роз’яснення:

Не використовувався: Вся продукція є новою та не була використана раніше. Цей стан має бути не зміний, а сліди використання не виявлені. Магазин може скористатися правом відмовити клієнту при порушенніцього пункту.

Товарний вигляд: Новий товар поставляється у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам’ятати, що ушкоджувати елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості, подряпини та пошкодження на виробі. За збереження всіх елементів упаковки несе відповідальність покупець. При поверненні товар потрібно запакувати в заводську упаковку силами покупця.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Цей пункт також належить до товарного вигляду. У разі, якщо при поверненні був втрачено будь-який з документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товарі – повернення буде неможливе. При поверненні необхідно надати оригінал товарного чеку, а також гарантійнийталон для повернення коштів.

Аксесуари та додаткове приладдя

Поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари та додаткове приладдя. Якщо є сліди розтину та спроби вторинного запакування (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Оптимальний спосіб уникнути складнощів у майбутньому – це перевірити товар у присутності кур'єра чи менеджера магазину.

У випадку, якщо товар був доставлений кур’єрською службою Нової Пошти, його слід перевірити у присутності працівника служби при отриманні товару. Після отримання товару скарги щодо механічних пошкоджень не розглядаються, оскільки їх неможливо буде обґрунтувати перевізнику.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару протягом термін за домовленістю;
  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Винятки. Якщо замовник замовив та придбав товар, спеціально виготовлений для нього (індивідуального виготовлення), то такий товар не підлягає обміну чи поверненню. Якщо у цьому товарі виявлено дефект, він підлягає усуненню в розумні терміни, які будуть обговорені з покупцем.

Також у поверненні буде відмовлено, якщо продавець чи виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги покупця) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Покупець має право брати участь у перевірці особисто чи через свого представника.

Якщо товар був доставлений покупцю за допомогою послуг кур’єрської служби (Нової Пошти) та необхідна зворотна доставка, то в такому разі оплата послуг кур’єрської служби провадиться покупцем.