Меню
Кошик

Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (двері, фурнітура), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.

ВАЖЛИВО! До повернення або обміну приймаються двері та фурнітура лише зі складської програми! Двері та фурнітура, виготовлені на замовлення, до обміну чи повернення не приймаються!

Обмін товару (дверей, фурнітури) або повернення вартості провадиться, якщо:

  • він не використовувався, не був у збиранні (монтажі)
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
  • неушкоджена заводська упаковка,
  • надано повний пакет документів (Договір купівлі – продажу товарів, специфікація з переліком виробів, виготовлених за Договором, квитанція про здійснення оплати, видаткова накладна).

Розрахунок з покупцем провадиться виходячи з вартості товару на момент його купівлі за вирахуванням наданих послуг (доставка товару, занесення тощо).

Повернення коштів здійснюється ідентичним способом, яким була здійснена первісна оплата Покупцем.

У разі неможливості повернути гроші у день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів з моменту письмової заяви Покупцем та передачі товару за поворотною накладною.

Вам буде відмовлено у заміні товару на новий, а також поверненні грошей, якщо:

  • з моменту купівлі товару, що підлягає обміну чи поверненню, минуло понад 14 днів;
  • товар, підлягає поверненню, перестав бути новим, тобто був у збиранні (монтажі);
  • під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу та інші механічні ушкодження);
  • відсутня заводська упаковка
  • відсутній повний пакет документів Покупця.

Фізичне місцезнаходження, де можна провести повернення/обмін товару – м. Київ, вул. Мала Кільцева, 6.

Транспортні витрати на повернення товару покриває сторона Покупця.

Ці умови складені відповідно до чинного законодавства України та не обмежують законних прав споживача, наданих йому.

Повернення товарів, придбаних у компанії ELEGANTE здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту покупки за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Звертаємо увагу, що більшість товарів (виробів) не підлягає поверненню та обміну у зв’язку з їх індивідуальністю та унікальністю. Детальну консультацію щодо повернення можна отримати безпосередньо у менеджерів наших салонів.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

За законодавством України є умови, за яких покупець може здійснити повернення або обмін купленого ним товару:
 1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.
 2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця та не виготовлявся «на замовлення» покупця за індивідуальними параметрами.
 
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів з наступного дня після купівлі, плюс термін виготовлення аналогічного товару, якщо його немає.

Обмін товару належної якості здійснюється:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • якщо наявні усіх споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • за наявності розрахункового документу, виданого споживачеві разом із проданим товаром.

Роз’яснення:

Не використовувався: Вся продукція є новою та не була використана раніше. Цей стан має бути незмінний, а сліди використання не виявлені. Магазин може скористатися правом відмовити клієнту при порушенні цього пункту.

Товарний вигляд: Новий товар поставляється у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам’ятати, що ушкоджувати елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості, подряпини та пошкодження на виробі. За збереження всіх елементів упаковки несе відповідальність покупець. При поверненні товар потрібно запакувати в заводську упаковку силами покупця.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Цей пункт також належить до товарного вигляду. У разі, якщо при поверненні був втрачено будь-який з документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товарі – повернення буде неможливе. При поверненні необхідно надати оригінал товарного чеку, а також гарантійний талон для повернення коштів.

Аксесуари та додаткове приладдя

Поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари та додаткове приладдя. Якщо є сліди розтину та спроби вторинного запакування (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Оптимальний спосіб уникнути складнощів у майбутньому – це перевірити товар у присутності кур'єра чи менеджера магазину.

У випадку, якщо товар був доставлений кур’єрською службою Нової Пошти, його слід перевірити у присутності працівника служби при отриманні товару. Після отримання товару скарги щодо механічних пошкоджень не розглядаються, оскільки їх неможливо буде обґрунтувати перевізнику.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару протягом термін за домовленістю;
  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Винятки. Якщо замовник замовив та придбав товар, спеціально виготовлений для нього (індивідуального виготовлення), то такий товар не підлягає обміну чи поверненню. Якщо у цьому товарі виявлено дефект, він підлягає усуненню в розумні терміни, які будуть обговорені з покупцем.

Також у поверненні буде відмовлено, якщо продавець чи виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги покупця) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Покупець має право брати участь у перевірці особисто чи через свого представника.

Якщо товар був доставлений покупцю за допомогою послуг кур’єрської служби (Нової Пошти) та необхідна зворотна доставка, то в такому разі оплата послуг кур’єрської служби провадиться покупцем.